De voorbereidingen - wat mee te nemen - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - wat mee te nemen - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen - wat mee te nemen

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

14 Augustus 2017 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Ik heb lang en veel gezocht naar de juiste spullen. De keuzes zijn gevallen op:
- fietstassen - Ortlieb Front & Back Roller Plus - extra licht en absoluut waterdicht - op Internet € 220 voor 4 tassen
- tent - Trek Santiago - extra licht en vooral klein pakket, alleen voor mooi weer, anders hotel in - € 70 bij Amazone.de
- slaapzak - Coleman Biker - klein pakket en licht - € 55
- infloatmatras - Hikenture.com; super, super licht
- jas - The-North-Face - Betaalbaar en absoluut waterdicht - € 120
- sokken - Sealzkin - per definitie warme en droge voeten - € 50 per paar; duur maar geld waard
- koken - Sole Stove - hout stoof; licht, goedkoop, leuk, met pannetje/mok - € 100

Verder neem ik 2 sets van mijn camping & sport spullen mee (broeken en shirts). Dus geen super duur outdoor spul. Niet nodig. En 1 set voor als het koud wordt. Ook 1 set lang ondergoed van de wintersportspullen.
Simpele handschoentjes.
Overschoenen voor over de sneakers. Geen andere schoenen.
Een dons jasje voor onder de wind en waterdichte regenjas voor als het echt koud wordt.
En heel veel kleine flesjes voor shampoo, zonnebrand, scheergel etc. Alles kleinverpakking.