3e dag - Reisverslag uit Niederau, Duitsland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu 3e dag - Reisverslag uit Niederau, Duitsland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

3e dag

Blijf op de hoogte en volg Rene

27 Augustus 2017 | Duitsland, Niederau

Na een geweldig ontbijt op de camping aan de Maas van Venray naar Jülich gefietst. Prachtige route langs de Maas. Mooie route door natuurgebied de Meinweg. Maar ook veel Limburgse lelijkheid gezien. Wit stenen zelfbouw gedrochten van huizen. Niet onder architectuur en 'looks' Gamma / Hornbach.
In Duitsland langs de Rur. Nogal wat fout gefietst. Ik heb de oplossing voor mijn vermeende dyslectie. Er staat rechtsaf, ik lees linksaf en op de kruising wil ik naar links maar ga ik naar rechts. Het allemaal vanzelf goed dus.
Vannacht wil ik even in een gewoon bed. Hotels gebeld in Jülich. Alles vol. Pas bij de 7e poging had ik geluk. Lang leve internet op de telefoon.

• 27 Augustus 2017 - 17:10

Maarten:

Goed zo René. Gaat lekker en mooie humor.
    Volgens mij heb je prima weer. Geniet van je sigaar en succes