21ste dag - Reisverslag uit Pennabilli, Italië van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu 21ste dag - Reisverslag uit Pennabilli, Italië van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

21ste dag

Blijf op de hoogte en volg Rene

13 September 2017 | Italië, Pennabilli

Afgelopen nacht slecht geslapen. Het blijkt dat mijn prima mini matras gaat lekken als hij nat wordt. Door het condensvocht van de tent was hij nat en heb ik de nacht op de harde grond doorgebracht. Ik heb wel geslapen maar zeer onrustig.
Gelukkig was de camping zo groot (kapper op de camping) dat de Spar op de camping een infloat matras had liggen.
Vandaag uit de saaie povlakte (had ik dat al gemeld?) en de lelijke kuststrook. Terug in de bergen, mooie dorpjes, bossen en beekjes. Mooie jaloersmakende plaatjes geschoten.
Vanmiddag zat er een tijgermug op mijn arm. Als ik één deze dagen rillend langs de weg wordt gevonden dan is het knokkelkoorts (dengue) of westnijlziekte.
De camping in Porto Messa was helaas al dicht (einde seizoen). Nu in een prima hotelkamer boven een prima restaurant. Wasje gedaan. Geweldig gegeten (lasagne al forno, ossobuco, panna cota, espresso, grappa).
Morgen het 2e deel van de laatste grote klim voor Rome. Vroeg weg. Het is zonovergoten 25 tot 30 graden de komende dagen.

  • 13 September 2017 - 22:22

    H.J.Heijenberg:

    Hoi wereldreiziger. Vreemd dat zo'n matras gaat lekken. Wel weer mazzel dat Spar een infloatje had.
    Kijk in vredes naam uit voor de soort enge beesten ! Zo, wat eten betreft zit je in het juiste land, want koken kunnen zij ook. Wat het weer betreft heb je goed mazzel want het is hier geweldig kl... . Vanmorgen nog wel een kratje walnoten geraapt, net tussen de buien door. Tot morgen Pa.

  • 14 September 2017 - 15:46

    Jeanet:

    Veel success met de laatste loodjes!

    groetjes,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Actief sinds 08 Mei 2017
Verslag gelezen: 370
Totaal aantal bezoekers 19041

Voorgaande reizen:

28 Juli 2022 - 24 Augustus 2022

Rene fietst naar Rome 2022

28 Augustus 2017 - 30 September 2017

Mijn fietstocht naar Rome

Landen bezocht: