Thuis - Reisverslag uit Driebergen, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Driebergen, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Rene

21 September 2017 | Nederland, Driebergen

Mijn laatste verslag. Na nauwkeurige meting over enkele ochtenden na thuiskeer heb ik geconcludeerd dat ik met de fietstocht in het totaal 2 kg heb weggefietst.
Gezien het grote aantal bezoeken en reacties op mijn dagboek, vooral door de pensionada's, denk ik dat er grote behoefte is aan dagelijks leesvoer voor bij de koffie. Ik zal een rekening openstellen voor donaties aan mijn volgende reis. Voor de grotere donaties stel ik tekst en embleem ruimte beschikbaar achter op mijn shirt.
Tot gauw.

  • 21 September 2017 - 17:13

    Nicole:

    Twee kilo in gewicht? Ik neem aan dat er wat vetjes zijn vervangen voor spieren. Goed gedaan.
    NB gelukkig ben ik nog geen pensionada...sla de donaties dus over ;-)

  • 22 September 2017 - 11:01

    Pépé:

    Dus je fiets is nu nóg lichter? wauw!
    Volgende keer gaat deze trotse zoon mee :) met een tour-wagen en een zakje dopamine of de fiets ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Actief sinds 08 Mei 2017
Verslag gelezen: 1708
Totaal aantal bezoekers 19081

Voorgaande reizen:

28 Juli 2022 - 24 Augustus 2022

Rene fietst naar Rome 2022

28 Augustus 2017 - 30 September 2017

Mijn fietstocht naar Rome

Landen bezocht: