De voorbereidingen - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

14 Augustus 2017 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Ik ga dus de Reitsma route naar Rome fietsen. https://www.reitsmaroutes.nl/ De 3 boekjes liggen al een jaar thuis te wachten op vertrek.

Ik heb dit weekend met de iPad foto's gemaakt van het tekstuele deel (voorste deel) van de boekjes om digitaal mee te nemen. Kan ik deze s'avonds lezen. Als ik dan de kaartjes kopieer, knip en snij op klein formaat en samenniet in pakjes van 10 of 20 kaartjes dan heb ik een papieren kopie van de routeaanwijzingen (achterste deel van de boekjes) voor tijdens het fietsen. Kan ik de boekjes zelf thuis laten. Dat scheelt 890 gram aan bagage en de boekjes blijven netjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Rene

Actief sinds 08 Mei 2017
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 19345

Voorgaande reizen:

28 Juli 2022 - 24 Augustus 2022

Rene fietst naar Rome 2022

28 Augustus 2017 - 30 September 2017

Mijn fietstocht naar Rome

Landen bezocht: