Dag 2 - 28 juli 2022 - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu Dag 2 - 28 juli 2022 - Reisverslag uit Aarle-Rixtel, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

Dag 2 - 28 juli 2022

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

28 Juli 2022 | Nederland, Aarle-Rixtel

Vandaag daadwerkelijk gestart met mijn tocht. Afgelopen zondag van A’dam naar huis was een opwarmertje. En het was om volmondig te kunnen zeggen dat ik van A’dam naar Rome fiets. Van Driebergen naar Rome … dat klinkt niet.

Van noord naar zuid door de Betuwe gefietst. Wijk bij Duurstede, Tiel, Oss, Veghel. Nu op een natuurkampeerterrein-camping in Aarle-Rixtel. Onderweg geen jaloersmakende plaatjes. Wel als maar groen, weiland, water. Als je goed kijkt op de foto dan zie je in de verte de Ardennen en de Alpen al liggen. Of het is een waas van angst voor mijn ogen. Ik ga er maar vanuit dat die bergen over fietsen net zo goed gaat als de vorige fietstochten.

Kom ik zojuist bij de camping. Ik ben bezig met mijn tentje op te zetten, op de plek die mij aangewezen is door de eigenaar. Zeker 5 meter van mijn buren. Komen de buren aanfietsen. Het eerste wat zij zegt is: “Gaat u hier staan? Daar ben ik niet blij mee. Kunt u niet ergens anders gaan staan?” Na enkele gedachtenwisseling heb ik mijn boeltje opgepakt. “Nee”,zegt zij, “Blijf ook maar staan voor die ene nacht.” Nou, ik dacht het niet hè. Ik ga haar morgenochtend voor vertrek nog verwijzen naar de sketch van Peter Pannenkoek over de “verongelijkte witte linkse vrouw”.

https://m.youtube.com/watch?v=e3NlSyDZYF8

Ik heb zojuist bij de Jumbo even een nieuwe deodorant gekocht. Hopelijk helpt dat om op de camping morgen niet weer zoiets mee te maken.

Sta ik zojuist koffie te maken … kom ik de schoonzus van Marian tegen. Zij staan met hun camper ook op deze camping.


  • 28 Juli 2022 - 21:37

    Nicole:

    Ik had graag om een hoekje staan kijken bij die verongelijkte witte linkse vrouw haha!

  • 29 Juli 2022 - 12:17

    Sylvia Scheepmaker:

    Gelukkig altijd genoeg energie over om je op te winden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Actief sinds 08 Mei 2017
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 19392

Voorgaande reizen:

28 Juli 2022 - 24 Augustus 2022

Rene fietst naar Rome 2022

28 Augustus 2017 - 30 September 2017

Mijn fietstocht naar Rome

Landen bezocht: