Voorbereiden - de fiets - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu Voorbereiden - de fiets - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

Voorbereiden - de fiets

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

14 Augustus 2017 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Dit weekend heb ik een nieuwe (goede 2e hands) fiets opgehaald. Gevonden via internet. Afgelopen zomer heb ik mijn oude Koga Lightrunner total loss gereden. Ik heb nu een hele mooie blauwe Koga Lightrunner (slechts 13 kg). Vandaag eerste ritje naar mijn werk gemaakt (2*25 km). Hij loopt als een zonnetje.

Ik ben heel blij met deze fiets. Low-rijder erop laten zetten en bergverzet achter (kleinste verzet 25 voor en 30 achter). Geen klips op de pedalen. Ik ga niet op snelheid. Schoenen met klips zijn denk ik overbodig. Extra thermo bidonhouder. Oh ja, en een netje als snelbinder. Heel erg handig om de tent en helm onder te doen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Rene

Actief sinds 08 Mei 2017
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 19086

Voorgaande reizen:

28 Juli 2022 - 24 Augustus 2022

Rene fietst naar Rome 2022

28 Augustus 2017 - 30 September 2017

Mijn fietstocht naar Rome

Landen bezocht: