2e dag - Reisverslag uit Blitterswijck, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu 2e dag - Reisverslag uit Blitterswijck, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

2e dag

Blijf op de hoogte en volg Rene

25 Augustus 2017 | Nederland, Blitterswijck

Vandaag van Veenendaal naar vlak bij Venray gefietst. 110 km. Keurig binnen de afspraak met mijzelf om de eerste week 60 km per dag te doen, max 80 km.
Nu op een camping aan de Maas met een prima restaurant met prachtige veranda.
Beter dan in Ooij, achter Nijmegen bij de Ooijpolder. Vanmiddag geluncht op het terras van een restaurant. Alles kwam rechtstreeks uit de friettent ernaast. En als er een competitie voor is dan maken ze goede kans op de slechtste friettent van Nederland.
Onverwachts al een klein stukje door Duitsland geweest. De sigaar is in de tas gebleven. Ik heb er 4 bij me. Voor elke grensovergang 1. Morgen naar Roermond en dan richting Keulen. Dus morgen de eerste sigaar.

• 28 Augustus 2017 - 09:45

Jeanet:

Prachtig weer uitgezocht! veel suc6...