Inpakken - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Driebergen-Rijsenburg, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: Rene

Blijf op de hoogte en volg Rene

20 Augustus 2017 | Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Ik heb gisteren alle tassen gepakt met alles wat ik mee wil nemen. Zoveel mogelijk in verschillende plastic tassen de spullen verdeeld zodat het niet een brij aan losse spullen wordt in de tassen. Achter op de tassen met Duct Tape en watervaste pen geschreven wat er in de tassen zit.
Totaal heb ik 17 kilo, 4 tassen, stuurtas, tassen inhoud en de tent. Valt me wel wat tegen. 17 kg is veel. Ik heb nog veel ruimte over. Mar ik ga toch nog nadenken of er spul uit kan om gewicht te minderen.
Zojuist een rondje gefietst met de tassen erop. Je merkt weinig of niets van die 17 kg. Het fietsen gaat nog steeds redelijk licht (op de vlakke weg). Sturen met de fietstassen voorop is geen enkel probleem.
En nu ben ik klaar met voorbereiden. Wachten tot donderdag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Driebergen-Rijsenburg

Rene

Actief sinds 08 Mei 2017
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 19342

Voorgaande reizen:

28 Juli 2022 - 24 Augustus 2022

Rene fietst naar Rome 2022

28 Augustus 2017 - 30 September 2017

Mijn fietstocht naar Rome

Landen bezocht: