1e dag - Reisverslag uit Dwarsweg, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Dwarsweg, Nederland van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

1e dag

Blijf op de hoogte en volg Rene

24 Augustus 2017 | Nederland, Dwarsweg

Vandaag gestart. Met Liesbeth naar het station gefietst voor een heuse uitzwaai. Dikke tranen (van wie?). In Utrecht is Pepe opgestapt en we zijn samen naar A'dam gegaan. Was gezellig. Had ik je al gezegd dat ik trots op je ben, Peep. Om 09:30 een hugg en weggefietst. In no time de stad uitgefietst en de weg kwijtgeraakt. Snel de route weer opgepakt. Lang leve Maps.me. Dit is een onmisbare app voor dit werk. Dank je Jan.
Vandaag ruim 100 km gefietst. De formele route was 87 km. Dus wat extra's moeten doen. Nu met mijn mini tentje op een mooie camping in Overberg bij Veenendaal.
Nog een spannende overval meegemaakt bij de Zeeman of all places. Hoe bedenk je het? Zeeman overvallen. Een deel van winkelcentrum in Veenendaal was afgezet. Verder niets te zien.
En ik heb nog een nieuwe sport ontdekt vandaag. Tot 3 keer toe. Met 10 tot 15 vooral vrouwen van 60+ midden op het fietspad gaan staan. Type gehaktballen voorgevel en bloemkool kapsel. Als ik er aan kom dan roepen ze heel hard "fietser achter" en gaan ze allemaal een kant uit ... behalve van het fietspad af. Ik heb nog niet door hoe de puntentelling is. Misschien kom ik er morgen achter als ik er een paar omkegel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rene

Actief sinds 08 Mei 2017
Verslag gelezen: 333
Totaal aantal bezoekers 19353

Voorgaande reizen:

28 Juli 2022 - 24 Augustus 2022

Rene fietst naar Rome 2022

28 Augustus 2017 - 30 September 2017

Mijn fietstocht naar Rome

Landen bezocht: