12e dag - Reisverslag uit Reindlau, Oostenrijk van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu 12e dag - Reisverslag uit Reindlau, Oostenrijk van Rene Heijenberg - WaarBenJij.nu

12e dag

Blijf op de hoogte en volg Rene

04 September 2017 | Oostenrijk, Reindlau

Vandaag wilde ik vroeg beginnen. Alles ingepakt, ontbijt gehad, fiets gepakt. Geen fietssleutel. Terug naar kamer, alles nagelopen. Geen fietssleutel. Alles uit de tassen gehaald. Geen fietssleutel. Heeeel diep nadenken, in de zak van de jas die ik gisteren aan had bij aankomst.
Ik heb ergens een reservesleutel bij me ... maar waar? Ga ik nog zoeken.
Het eerste stuk tot Riegsee had ik eigenlijk gisteren willen doen. Maar goed dat ik het niet gedaan heb. Was te ver geweest.
Vanochtend eerst naar Garmisch-P. De eerste echte klim. Daarna nog een paar stevige klimpartijen. Prachtige tocht tussen de bergtoppen door. Uiteindelijk 'sehr sportlich' maar goed te doen. Het viel me mee. Nu op de Leutaschklamm. Een lange vlakke bergkam van 15km. Morgen nog 5km met een laatste klim naar de Buchener Höhe, daarna stijl naar beneden naar het Inntall. Hierboven is het vannacht 6 tot 8 graden. Van ellende maar weer een hotel genomen voor 50€ incl. ontbijt, zwembad en 2 rondjes sauna. Het blijft afzien.
Nu in Oostenrijk, het 1e boek van 3 uitgereden. Tijd voor de 2e sigaar.
Ik zal vandaag even de beloofde jaloersmakende foto's plaatsen.